GOSH

Sedang saya mamai berYM , berFB , berFS .
Saya melihat ke arah telefon bimbit saya menyala-nyala .
Ada orang sedang membuat panggilan . Saya melihat skrin telefon bimbit saya . Nombor yang tidak di kenali . Belum sempat saya menekan butang hijau . Talian telah terputus . Saya tunggu beberapa saat . Tidak ada tanda tanda orang itu akan menghubungi saya lagi sekali .

Saya letak telefon bimbit saya ke dlm laci . Tiba-tiba ada gegaran . Oh . Orang itu menghubungi saya lagi sekali . Dengan otak yg agak lembab ketika ini . Saya teragak-agak untuk mengangkat . Lalu saya menekan butang hijau .
Ada suara kecil yang agak comel bertanya kepada saya beberapa soalan . Saya yang ketika itu agak macam sengal -.- . Blur blur gitu . Selang beberapa minit talian di putuskan . Saya memahami keadaan sebenar .

WHOI PUKIMAK YANG ADA DI LUAR SANA ! KAU TAK PAYAH NAK DAJAL ORANG LAH FUCKER ! KESIAN ORANG TUU . TAK PASAL PASAL KENA MAKI FREE DENGAN AKU ! CIMABAI !

P/s : Sorry siti . Salah fahamm :))

Thanks read baby :)