Hahahaha . Loserrrrr


Alolo , kutuk abang aku lagi . Shooo Shial lu babiy

Ececeh . Cerita macam kau bagus sangat jea .
Setahu aku kan kau yang BAPOK kot . Yelah . Kena GAME menangis .
Nak mati . Nak accident bagai -..- Hahah Lawak (oo)

Sukasuka hati perot boyot kau jea cakap abang aku lembik .
Agak agak , di ikotkan dia lagi kuat dari kau lah syaitan .
Dia kalau BREAK dengan sesiape takde mcm kau .
Batak sana , batak sini . Menangis sana , menangis sini .
Post macam macam dekat wall . Oh pleasee . Tu name dia CARIK SIMPATI .

So , tak payah nak batak batak please . Geli aku tengok .
Before kau nak kutuk or maki orang . Kau cermin diri kau yang agak ***** tuu yea ?

Ape ? Siape nak operate konek ? Abang aku ? Oh HELLo , dia tau dosa pahala . Tak macam kau , cerita konekkonek dengan orang . Sakai shial (oo) . Lembut lembut abang aku pun , dia BERLEMBUT dengan perempuan jea kot . Kau senang senang nak judge orang . And kau BODOH sangat percaya cakap orang ! Pelawok pelawok pelawok !

So , GO TO HELL lah LSBKDO !

Thanks read baby :)